دبیر فدراسیون سوارکاری گفت: با سفارش رییس فدراسیون جهانی توانستیم با مربی بلژیکی ارتباط برقرار کنیم و با او برای هدایت تیم ملی سوارکاری وارد مذاکره شویم.

کاظمیان: با سفارش محمد کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سال جدید چند مسابقه بین المللی  برگزار کردیم. خوش بختانه مسابقات روی روال افتاده است. مهم ترین اتفاق در این مدت برگزاری مسابقات بین المللی CSI  در رده نوجوانان و جوانان بود. برنامه ریزی کرده ایم تا مسابقات سه ستاره CSI  را برگزار کنیم که به خاطر ستاره های بیشتر جوایز نفیسی خواهد داشت البته این کار مستلزم همکاری حامیان مالی است. 

وی ادامه داد در حال حاضر رشته های مختلف سوارکاری در کشور برگزار می شود. در تهران شاهد برگزاری مسابقات پرش و اسب دوانی هستیم در لرستان نیز مسابقات استقامت در حال برگزاری است. رشته های جدیدی مانند ولتیج، پونی کلاب و سوارکاری جانبازان و معلولان را نیز راه اندازی کرده ایم.  ضمن این که اتفاقاتی دیگری قرار است در سوارکاری رخ دهد. کار بزرگ و فعالیت ها بیشتر شده است.لازم است خانواده سوارکاری با سلایق مختلف حاضر شوند و به یکدیگر کمک کنند. 

کاظمیان اضافه کرد با چند مربی خارجی برای هدایت تیم های ملی بزرگسالان و جوانان  کشورمان مذاکره کردیم. هدفمان آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی اندونزی است. با یکی از این مربیان به توافق اولیه رسیده ایم. او در رقابت های CSI  حاضر خواهد شد و از نزدیک سطح سوارکاری ایران را مشاهده خواهد کرد. اگر توافقات با این مربی قطعی شود او را معرفی می کنیم. حضور رییس فدراسیون جهانی در ایران  زمینه ای را فراهم کرد تا با این مربی بلژیکی وارد مذاکره شویم. طبق توافق اولیه قرار بر آن شده است که کمک مربی های تیم ملی به طور حتم از مربیان داخلی باشد. در صورت توافق اردوهای برون مرزی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

دبیر فدراسیون سوارکاری تصریح کرد برای پیشرفت  نیاز مبرمی به اسب خوب داریم این جاست  که  نقش بخش خصوصی پررنگ می شود.  بودجه دولتی وجود ندارد که بتوانیم با آن اسب تهیه کنیم.  

کاظمیان اظهار داشت در مسابقات نقش جهان اصفهان اسب های زیادی حضور یافتند که باعث شد این اسب ها در باکس های پرتابل نگهداری شوند. شب قبل از حادثه به دلیل طوفانی شدید و ایجاد نوسانات برق در باکس  نگهداری این حیوان، اسب دچار برق گرفتگی می شود و از بین می رود. این اسب متعلق به یک نونهال قزوینی بود که توانسته بود با آن در مسابقات مختلف قهرمان شود. این نوجوان به دلیل علاقه اش به اسب دچار افسردگی شده بود. ما طی تماسی تلفنی از او دل جویی کردیم. خانواده اش مجددا اسبی برای او تهیه کردند که توانست با آن در مسابقات نونهالان کشور قهرمان شود. بعد از این حادثه بخش نامه ای ارائه دادیم با عنوان ایمن سازی مجموعه ها و فضاهای نگهداری اسب که امیدوارم با اجرایی شدن این بخش نامه دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار